پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261955
اتفاق قابل پيش بيني در کشتي آزاد؛ درستکار استعفا داد، کاوه سرمربي شد
تاریخ انتشار : 1402/09/12 09:23:56
نمایش : 553
فدراسيون کشتي با استعفاي پژمان درستکار از سمت سرمربيگري تيم ملي کشتي آزاد موافقت کرد و محسن کاوه را به عنوان سرمربي جديد معرفي نمود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار ورزشي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ سرانجام خبري که منتظرش بوديم، از سوي فدراسيون کشتي منتشر شد؛ پژمان درستکار سرمربي تيم ملي کشتي آزاد استعفا داد و محسن کاوه به عنوان سرمربي تيم ملي انتخاب شد.

در خبر فدراسيون کشتي آمده است: به منظور استفاده از ظرفيت هاي موجود و پيشبرد اهداف کشتي کشور، فدراسيون کشتي با استعفاي پژمان درستکار از سمت سرمربيگري تيم ملي کشتي آزاد موافقت کرد. ضمن قدرداني از زحمات پژمان درستکار و همکاران وي به جهت هدايت تيم ملي کشتي آزاد در 3 سال گذشته و کسب افتخارات و نتايج حاصله، فدراسيون کشتي در مقطع حساس کنوني و فرصت کوتاه تا بازي هاي المپيک پاريس و لزوم کسب 3 سهميه باقي مانده و همچنين حضور پرقدرت در اين رقابت ها، محسن کاوه را بعنوان سرمربي تيم ملي کشتي آزاد منصوب کرد.

با توجه به مأموريت سخت واگذار شده به محسن کاوه، انتظار مي رود که شناخت بالاي وي از ظرفيت هاي کشتي ايران، چندين دوره سابقه حضور در کادر فني تيم ملي کشتي آزاد، فعاليت به عنوان مدير تيم هاي ملي کشتي و کسب موفقيت متوالي در رقابت هاي جهاني جوانان، در نهايت منجر به کسب نتايج مورد نظر در المپيک 2024 پاريس گردد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html